POLITICA DE RETUR

1. Penalizari
Ne rezervam dreptul de a diminua sumele rambursate clientului cu valoarea care rezulta din manipularea produselor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionalitatii produselor, In cazul returnarii produselor incomplete sau cu urme de utilizare.

2. Primul pas pentru a face un retur
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia de retragere din contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail, la adresa office.homeshopstore@gmail.com sau completand formularul de returnare pe site . Returul produsului se face expediind produsele prin intermediul oricarei firme de curierat la magazinul online mybooshop.ro .

ATENTIE !

Pentru a trimite produsul catre noi , trebuie sa aveti completata cererea de returnare la office.homeshopstore@gmail.com

În cazul în care produsul este nefunctional sau are un defect de fabricație , pentru returnarea contravalorii , defectul reclamat se sesiseaza in 24-48h de la data primirii, prin email la office.homeshopstore@gmail.com.

3. Returnarea Contravalorii
In cazul neconformitatii produsului livrat, returnarea contravalorii se va face in maxim 10 zile lucratoare de la data sesizarii pentru produsele achizitionate online. Tot, in maxim 10 zile lucratoare va fi returnata diferenta de bani catre client in cazul in care achizitioneaza un alt produs mai ieftin. Daca se opteaza pentru achizitionarea unui alt produs mai scump decat cel achizitionat initial, achitarea diferentei de valoare se va face direct in contul S.C. HomeShop Store S.R.L, produsul urmand a fi livrat dupa confirmarea diferentei de bani in cont.

4. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract urmatoarele:

– In cazul in care coletul ajunge la client “ distrus , zgariat , storcit , “ semnand avizul de expeditie , fara sa se faca sesizare la : office.homeshopstore@gmail.com , nu vom fi raspunzatori de daune.
– In cazul unui defect de fabricatie , daca defectiunea nu este raportata in 24-48h , returul nu va mai fi acceptat.
– Furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de client sau personalizate in mod clar;
– Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de catre client;
– Furnizarea de inregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
– Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a început cu acordul prealabil expres al clientului si dupa ce acesta a confirmat că a luat la cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.
– Produsele care s-au livrat in perfectă stare , se vor returna de asemenea tot in perfecta stare , nu cu urme de folosinta , zgariate , lipite țiple , scociuri , etc pe acesta .
– Dacă produsele au ambalajele dezlipite , rupte , zgariate , storcite , cererea de retur nu se va aproba .

Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in :

– Ordonanta nr 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.
– Legea nr 51 din 21/01/2013 privind aprobarea OUG nr 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta .
– Prezenta OUG 34/2014 reglementeaza drepturile consumatorilor in cazul contractelor la distanta .